joi, 22 ianuarie 2009

Știați că ”Twilight” va avea continuare?


Da,poate unii știați de ”Full Moon”,însă,recent producătorii au cumpărat drepturile celorlalte două romane ale genialei Stephanie Mayer.
Filmul a făcut furori în toată lumea,la fel și cărțile tinerei autoare.Suntem nerăbdători să vedem ce se va mai întâmpla în film.
Filmul a bătut box-office-ul din multe țări și va rămâne favorit mult timp.
”Full Moon” este preconizat să apară prin iunie-iulie,însă producătorii ne pot surprinde așa cum au făcut-o și cu prima peliculă,când au lansat-o cu o lună mai devreme.

6 comentarii:

  1. am vazut prima parte a filmului si mi-a placut.
    acum le astept si pe celelate

    RăspundețiȘtergere
  2. eu stiam ca filmul se va numi "New Moon".. autoarea e Stephenie Meyer si banuiesc ca daca tot au avut asa mare succes vor face si Eclipse si Breaking Dawn .

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu il stiam tot de "New Moon". Verificati mai intai, daca nu sunteti siguri de o informatie.
    @Mona-Lisa: eu sper si in aparitia lui "Midnight Sun". N'as crede ca n'o sa'l termine. Ar pierde prea multi bani. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. filmul este superb.
    si eu tot de `new moon` stiam:-?
    astept sa apara urmatoarele:X

    RăspundețiȘtergere
  5. pai toti stim de ''new moon'' pentru ca asa se numeste

    RăspundețiȘtergere
  6. frate cartea se numeste new moon...am citit-o sh pur si simplu este cam "emo" avand in vedere gradul de romantism din twilight...in orice caz abia astept sa apara sh filmul...

    RăspundețiȘtergere