luni, 5 ianuarie 2009

Se mărește echipaa!

De astăzi vă va scrie pe blog și Amira,din București(domnișoara în roșu,uhuuu).Bine ai venit în echipa noastră Amira!
Voi ce mai faceți?Știiiu...a început școala.Dar nu fiți triști pentru că va fi faină această perioadă:se încheie medii,blah blah și după o lună ne ”paște” o nouă mini-vacanță...yupiii!
Ce ați făcut în prima zi de școală? eu personal am plecat cu toată clasa de după a doua oră și nu am găsit niciun loc în vreun bar sau smthn like this.Am ajuns să mergem la un fast food cu muzică populară și cu capucinno dinăla ..la festa:)))

V-am lăsat!

4 comentarii:

  1. a fost si nenea roz bombor cu voi:-?...clar ca da...dar hai sa nu fiu rea>:)...noldi eu ar trebui sa ma plang ca a inceput scoala pentru ca in generala mori de frig:| dar multumita acestei situatii am plecat pe la 10:30 si ghici datorita cui:)) Crisan:X:))...aaa si Buna 'Domnisoara in rosu':D(buna in sensu de salut:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ai venit "scufitza" rosie;))....
    mai terminatio cu scoala voastra:)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine v-am gasit:*:*:*>:D<
    Sper sa nu va suparati pe mine daca nu voi fi prea activa dar eu sunt in perioada aceea cu bac'ul si admiterea si...whatever...stiti si voi:*
    voi incerca sa fac tot ce pot ptr ca acest blog sa fie unul dintre blogurile de top

    RăspundețiȘtergere
  4. hei don'soara in rosu! bine ai venit printre noi :)

    cat despre ziua mea de scoala...pai primele doua ore am avut mate, ne-a adus tezele,, am facut corectarea tezei si ne-am pregatit pentru testu de miercuri, apoi am avut fiiiizica, am continuat lectii lea. si la romana la fel. si la istorie ne-a facut profu din nou dobitoci si nesimtiti :)) iar ultima ora la info am facut lectie. deci oficial am chiulit si eu :)))

    RăspundețiȘtergere